Hoe bestellen bij Kiabi

Dat is zo geregeld!

  • Er zijn maar een paar eenvoudige stappen voor nodig!

    • Kies je favoriete items en voeg deze toe aan je winkelmandje. Je kan tot 35 items bestellen.
    • Om een optimale levering te garanderen, raden wij je aan om bij bestellingen van meer dan 15 artikelen of grote bestellingen (huishoudelijke artikelen, beddengoed, babyspullen, schoenen, jassen) te kiezen voor een levering aan huis.
    • Als je een promotiecode hebt, vergeet deze dan niet direct aan je winkelmandje toe te voegen.
    • Kies je bezorgmethode: in de winkel, aan huis of op een afhaalpunt.
    • Bevestig je betaling: Bancontact, PayPal, Klarna, Bankkaart.

    Dan zorgen wij voor alles!

  • Je kunt je bestelling gratis in één van onze winkels laten afleveren. Je bestelling wordt binnen 1 werkdag geleverd. Zodra je pakket in de winkel beschikbaar is, informeren wij je per e-mail.

    2 opties om je pakket in de winkel op te halen:

    • E-Reservering: reserveer je favoriete artikelen op Kiabi.be en kom het passen in jouw winkel. De e-reservering is gratis en zonder aankoopverplichting. In de winkel kan je je artikelen passen. Als je deze graag wilt kopen, kan je deze gewoon aan de kassa betalen.
    • Click&Collect: bestel en betaal direct op Kiabi.be, kom je bestelling gratis in de winkel ophalen.
  • Dat kan met onze E-reservering dienst!

    • Reserveer je favoriete items gratis op Kiabi.be
    • Plaats je bestelling zonder eerst te hoeven betalen
      Plaats je bestelling en kies voor de leveringsoptie “e-reservering” in je lievelingswinkel in België.
      De levering is altijd gratis. Je pakket wordt binnen 1 werkdag in je winkel geleverd.
    • Haal je bestelling de volgende dag gratis op in de winkel.
      Pas je artikelen en betaal alleen waar je je fijn in voelt! Praktisch, eenvoudig en gratis!
    Meer info ›
  • Het is jammer genoeg niet mogelijk om je bestelling aan te passen nadat deze bevestigd is.

    Mogelijk kan je je bestelling nog annuleren en er een nieuwe plaatsen, aangezien we een korte respijtperiode hebben nadat de bestelling bevestigd is. Log in op je klantenaccount, rubriek “mijn aankopen”. Als de knop 'Bestelling annuleren' zichtbaar is, dan kan je klikken om je bestelling te annuleren.

    Als de knop niet zichtbaar is, is het te laat om je bestelling te annuleren aangezien deze al verwerkt wordt. Indien nodig kan je in de plaats daarvan hier de retourmogelijkheden bekijken. (rendre cliquable vers la page retour)

  • Heb je een promotiecode? Om hiervan te profiteren log je in of maak je een klantenaccount aan, voeg je je favoriete artikelen toe aan je winkelmandje en kun je vervolgens je kortingscode toevoegen.