ereservation

Retourneren

30 dagen om van gedachten te veranderen

  • Je kunt je item(s) gratis retourneren of ruilen in jouw Kiabi-winkel, met je aankoopbon of je klantenkaart.

    2 opties: we storten het bedrag terug op je rekening op het door jou gekozen betaalmiddel of je kan meteen in de winkel een nieuw artikel uitzoeken.

    De artikelen moeten in hun originele verpakking en in perfecte ongebruikte staat zijn.

    Adres en openingsuren van je winkels ›

    Het is niet mogelijk om online bestelde artikelen te retourneren in de Cora hypermarkten.

  • Je kan bestelde artikelen terugsturen en je geld terugvragen. Het is niet mogelijk om een artikel te ruilen. Bekijk hieronder op welke manier je de artikelen retour kan sturen:

    Pakket geleverd Retourmethode Waar kan ik mijn pakje afgeven? Retourkosten Hoe betaalt Kiabi een retour terug?
    Op een afhaalpunt (Mondial Relay) 1. Ga naar je klantenaccount, rubriek "Mijn aankopen" en klik naast de betreffende bestelling op "Print het retourlabel ".
    2. Breng de artikelen in hun originele verpakking en in perfecte ongebruikte staat terug naar je afhaalpunt samen met de ingevulde retourbon en plat het geprinte retourlabel op het pakje.
    3. Breng je pakje terug naar een afhaalpunt Mondial Relay.
    Een afhaalpunt vinden ›
    Breng je pakje terug naar een afhaalpunt Mondial Relay.

    Een afhaalpunt vinden ›
    Er wordt automatisch € 2,50 afgetrokken van het terug te betalen bedrag. De terugbetaling is afhankelijk van de betaalmethode die je koos bij het bestellen? De terugbetaling gebeurt automatisch via de door jou gebruikte betaalmethode.
    Het terugbetalen kan tot 14 dagen duren (na ontvangst van je retour)
    Aan huis

    Wij behouden zich het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als de artikelen beschadigt of vervuild zijn. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
    Elk risico in verband met het terugzenden van het product komt ten laste van de klant.
    Bij een gedeeltelijke terugzending van de bestelling worden de oorspronkelijke verzendkosten niet terugbetaald.
    Bij een volledige terugzending (en als je beroep doet op het horroepingsrecht) worden de oorspronkelijke verzendkosten terugbetaald.

    Geen retourlabel gevonden? Onze teams staan tot je beschikking. Neem per e-mail contact met ons op via klantenservice@kiabi.be

  • Ons gemiddelde retourtermijn is 14 werkdagen. Zodra wij je retour hebben ontvangen, sturen wij je een bevestigingsmail per e-mail.
    Heb je na 14 dagen nog geen bevestigingsmail ontvangen?
    Neem contact met ons op per e-mail klantenservice@kiabi.be met de volgende informatie :

    • Bestelnummer
    • Referenties van de geretourneerde artikelen
    • Retourdatum
    • Indien mogelijk het retournummer

    Je zal zo snel mogelijk een antwoord ontvangen.

  • Een probleem met je pakket? Wij verontschuldigen voor het ongemak. Stuur ons een e-mail (klantenservice@kiabi.be) met je bestelnummer en het betreffende artikel. Je zal snel een antwoord ontvangen om dit op te lossen.

  • Bij Kiabi heb je 30 dagen vanaf het moment waarop je de bestelling ontvangen hebt om je artikelen terug te sturen (deze 30 dagen zijn inclusief het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen van onze algemene voorwaarden).

    Deze herroepingsrecht kan leiden tot retourkosten voor de rekening van de klant. Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

    Je kan beroep doen op het herroepingsrecht via het herroepingsformulier dat beschikbaar is via de volgende link: Download het formulier.